MySayangnesss

MySayangnesss

Sunday 9 October 2011

PermataHatiKu !

Aku telah di anugerah kan 2 permata hati ...
Bukan nya anak atau ape ...
Tetapi ia adalah sahabat aku, yang paling aku syg ...
Huhuuu, iaitu Rafidah dan Maszura ...
Mereka nie sangat2 lah kelakar kottt ...
Hahaha, lagi kelakar aku kottt ...
Hahahaha ! apa2 pun, ALLAH telah turunkan mereka buat diriku ...
Mereka telang menyinari hari2 ku dengan begitu bermakna ...
Baru2 nie aku telah pergi ke UPTOWN DAMANSARA bersama mereka berdua ini ...
Betapa indah nya dapat keluar bersama mereka ini ...
Mereka langsung tak mengenal erti penat atau letih ...
Bersama mereka pada hari Jumaat yang lepas sangat2 lah mengembira kan aku ...
Aku sayang sangat kepada mereka ...
Jika kalau mereka tiada, tak tahu hidup aku macam mana ...
Sedangkan hari2 jumpa kat kolej tu kottt ...
Tapi, bila ta ade class 24hours nak FB la, Tweet la, Skype la, mcm2 yang kami nak buat ...
Asalkan kami sentiasa bersama dan berjumpa ...
Sehari tak nampak dan tak berborak, memang tak sah dan tak lengkap rasanya hidup ini ...
Aku pernah terfikir juga, kalau lah suatu hari nanti kami dah kahwin ...
Boleh ke kami macam nie lagi ... ???
Dapatkah aku bergembira dan berseronok seperti ini lagi ...
Hanya ALLAH sahaja yang tahu semua itu ...
Kerana DIA MAHA MENGETAHUI segala2 nya ...
Aku redha dan pasrah sahaja setiap ketentuan nya ...
Aku tahu ALLAH telah tetap kan JODOH dan TAKDIR kami ini dengan baik sekali ...
InsyaALLAH ... Amin, semoga persahabatan kami ini kekal hingga ke akhir hayat dan hanya maut sahaja yang dpt memisahkan kami ini ... Terima kasih, TERIMA KASIH ALLAH :)


##Ada sedikit gambar yang ingin aku kongsi kan ketika kami berjalan2 ke UPTOWN DAMANSARA :) ENJOY !












inilah PERMATA HATI KU ! <3<3<3

No comments:

Post a Comment